top of page
Obrázek autoraZuzana Vyhnánková

Ztraceni v marketingové džungli? Slovníček pozic vám pomůže najít cestu!

Marketing je obor plný kariérních možností, ale s tím přichází i výzva – najít tu pravou pozici, kde uplatníte to, v čem zrovna vy nejvíc vynikáte. Nepřehledné názvy a popisy pozic ale hledání práce jen ztěžují. Proto jsme se vzdělávací platformou Holky z Marketingu daly dohromady Slovníček pozic a já jsem se stala jeho hrdou garantkou. V čem marketérům a firmám pomůže?


Slovníček pozic marketérům pomůže


  • Zorientovat se v marketingových specializacích: Najdete zde strukturované popisy náplně práce, požadavků a levelů seniority pro různé pozice.

  • Vybrat si tu správnou cestu: Slovníček vám pomůže zhodnotit, co vás baví a co vám jde, a najít pozici, která odpovídá vašim zájmům a dovednostem.

  • Předcházet zklamání: Získáte realistickou představu o náplni práce a požadavcích na daných pozicích.

  • Efektivněji hledat práci: Slovníček vám pomůže lépe se orientovat v inzerátech a napsat relevantní životopis a motivační dopis.


Printscreen z webu Holky z Marketingu, Slovníček pozic
Slovníček pozic jak ho najdete na webu Holky z Marketingu, dvě z jedenácti popsaných pozic

Slovníček je užitečný i pro firmy


  • Zjednodušuje psaní inzerátů: Jasně definuje požadavky na danou pozici a usnadňuje tak výběr vhodných kandidátů.

  • Snižuje fluktuaci: Kvalitní nábor na základě jasných definic snižuje pravděpodobnost, že zaměstnanci brzy odejdou.

  • Zlepšuje obchodní výsledky: Efektivní marketingový tým s jasně rozdělenými zodpovědnostmi přispívá k dosažení firemních cílů.


Printscreen ze stránky o brand managementu, Slovníček pozic
Takto jsou ve Slovníčku pozic popsány jednotlivé pozice, tady vidíte ukázku ze stránky o brand managementu

První krok k výběru té nejlepší práce pro vás


Pokud si lámete hlavu, na co se v marketingu hodíte právě vy, Slovníček pozic je první zdroj, který doporučuju pořádně prozkoumat. Abyste se správně rozhodli, je za mě třeba projít tyto tři kroky:

  1. Prozkoumat, jaké máte možnosti – tedy nastudovat si, o čem která pozice je, jakému typu osobnosti bude vyhovovat a jaké zkušenosti a schopnosti na ni potřebujete.

  2. Pochopit sami sebe a definovat si, co nabízíte – poznat svůj charakter, temperament, definovat si své poslání, sepsat si své zkušenosti, úspěchy a přesahy.

  3. Zorientovat se na trhu práce s marketingem – zjistit, v jakých firmách a organizacích se můžete uplatnit, v jakém režimu práce můžete spolupracovat, co můžete požadovat, v jakém oboru působit, jaký produkt či službu propagovat.



Banner na webinář Na co se hodím v marketingu Zuzany Vyhnánkové


Jedničku zvládnete, když si přečtete Slovníček pozic, na dvojku a trojku se zaměřuje můj webinář Na co se hodím v marketingu. Během 90 minut budete mít jasno, tak hurá do toho!

Comments


bottom of page