Webináře

Na co se hodím
v marketingu
60 minutový webinář,
který vám dá jasný směr
-
Jste úplně na začátku a nevíte, v čem se vzdělávat dřív?
-
Máte za sebou Juniorní Akademii nebo dokonce vysokou školu, ale netušíte, kam dál?
-
Jste na kariérní křižovatce a chcete udělat správné rozhodnutí?
-
Pochybujete, jestli je pro vás marketing to pravé?
Co se na webináři dozvím
-
V čem se liší práce v agentuře a na straně klienta
-
Co očekávat v korporátu, co ve startupu a co v rodinné firmě
-
Proč dává smysl pracovat ve státním nebo neziskovém sektoru
-
Jaké informace o sobě zohlednit při rozhodování
-
Jaké otázky si položit, abych pochopila svůj temperament
-
Jak si ujasnit pracovní vizi
+ Bonus k webináři
Živá online poradna s lektorkou webináře, kariérní poradkyní Zuzanou Vyhnánkovou
-
Odpovědi na vaše otázky k webináři
-
Zpětná vazba na úkoly z webináře
-
Sdílení zkušeností z hledání práce v marketingu
Proběhne v rozsahu 30 minut týden po termínu webináře.
Usnadněte si rozhodování koncentrovanými informacemi a zkušenostmi z marketingové praxe, které jste ještě neměli možnost nabrat.

Lektorka webináře
Zuzana Vyhnánková
Marketérka a kariérní poradkyně pro marketingové pozice
Vystudovala jsem personální a interkulturní management se zaměřením na aplikovanou psychologii.
Dlouhodobě se zabývám strategiemi značek, firemní kulturou a zákaznickým zážitkem v rámci projektu Mezonit.
Individuálně pak využívám své znalosti a zkušenosti v kariérním poradenství.
V listopadu nastupuji do šestiletého komplexního psychoterapeutického výcviku.
Jak postupovat
1. Vyplňte a odešlete přihlášku níže.
2. Po odeslání přihlášky dostanete e-mailem fakturu.
3. Po jejím proplacení dostanete e-mailem potvrzení o přihlášení na webinář.
4. V den termínu webináře dostanete e-mailem odkaz pro sledování webináře – bude dostupný týden.
5. V den termínu online živé poradny dostanete e-mailem odkaz na Google Meet, kde se můžete zúčastnit.
* Pro jistotu, že vám nic neunikne, kontrolujte i SPAM, kam může e-mailová zpráva spadnout. Pokud se tak stane, přemístěte ji do Doručené pošty a označte jako bezpečnou!